[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی کویر دانش
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با گفتن این که روال هوشمندسازی پست با قوت و قوت جستوجو خواهد شد، او گفت: «باید تا آنجا که از نظر قانون اساسی امکان برون سپاری خدمات را داریم، از حداکثر ظرفیت شرکتهای دانشبنیان و قسمت خصوصی منفعت گیری کنیم.»
ستار هاشمی که پیش از این در سازمان ثبت اسناد و املاک سرزمین فعالیت میکرد، در برنامههای خود برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درمورد هوشمندسازی خدمات پستی اظهار کرده می بود: «تبدیل شرکت ملی پست ایران به یک نهاد پیشران در عرصه گسترش کسبوکارهای اینترنتی و اتصال و یکپارچهسازی شرکت پست بهگفتن اپراتور تحویل فیزیکی کالا به زنجیره قیمت اقتصاد دیجیتال از طریق دیجیتالی کردن تعداد بسیاری از فرآیندها، افزایش کارایی و کیفیت خدمات پستی، یکی از اهداف مهم خواهد می بود.»
او اکنون درمورد حالت هوشمندسازی پست به ایسنا حرف های است: «عمل های خوبی در او گفت و گو هوشمندسازی انجام شده و ما این روال را با قوت و قوت جستوجو می کنیم.»
موضوعی که توسط دوستان نقل میبشود در باب ورود شرکتهای دانشبنیان به این حوزه است و عملاً در قالب خرید سرویس به مجموعه شرکت ملی پست خدمت خواهند داد که این خبر زیاد خوبی است و باید این فضا را تسهیل کنیم. علاوه بر این تا آن جایی که از نظر قانون اساسی امکان برون سپاری خدمت داریم، از حداکثر ظرفیت شرکتهای دانشبنیان و قسمتخصوصی منفعت گیری کنیم تا بتوانیم کیفیت را ارتقاء و هزینهها را افت دهیم و طبیعتا به این ترتیب بتوانیم به قسمتهای معیشتی عزیزان در شرکت ملی پست پشتیبانی کنیم.
– ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این چنین با اهمیت ترین چالشهای کارکنان پستی را اینطور تشریح کرده است: «مسئلهای که همه همکاران شرکت ملی پست به آن اشاره کردند، زیاد تر مباحث درآمدی و معیشتی است که با نگاه و تدبیری که دوستان انجام دادهاند، افزایش حقوق داریم اما امیدواریم که این نوشته را مشابهسازی کنیم و با شرایط تورم کمکی به همکاران صادق و زحمتکش پستی کنیم.»
دسته بندی مطالب
[ad_2]